OMUL CARE A SPUS NU !

thx Adela L.


~ by cashidelucs on February 20, 2011.

12 Responses to “OMUL CARE A SPUS NU !”

  1. Ala de la etajul 2 are iarna igrasie jos pe acel perete!

  2. Superbă poza. I loled.

  3. omo asta ori e cretin,ori are probleme financiare grave!

  4. sa mai zica cineva ca nu e democratie la noi – dar democratie originala in care minoritatea nu se supune majoritatii.

  5. Astea sunt nimicuri. Sa mergeti la Pitesti sa vedeti acolo cum sunt izolate blocurile 🙂

  6. Imi e atat de cunoscuta poza. Si in Targu Jiu e plin de astfel de blocuri. Singura diferenta este ca macar au vopsit blocul acolo unde nu a fost izolat (din banii celor care au platit izolatia). Cand ajung pe acasa o sa fac niste poze 🙂

  7. Am postat și eu pe blog niște poze de genul însă în cazul meu erau vreo 4 persoane care s-au opus izolării http://bogdananghelina.ro/izolare-bloc/2010/09/ :)).

  8. right – ideea e ca de ce sa participi la smecherii intre primarie si firma de constructii, care vin si iti pun polistiren de…. e plin peste tot de asa ceva.

  9. s-a ars un pixel

  10. Ce va legati ma de om? Eu credeam ca vi s- parut “tare” burlanu’

Leave a Reply

 
