SUS MAI SUS CEL MAI SUS!


~ by cashidelucs on January 13, 2011.

4 Responses to “SUS MAI SUS CEL MAI SUS!”

  1. jesus!!! is curios pe unde ajunge la scara de lemn.

  2. Cand somnul ratiunii naste monstri,
    Si din creion rasar senin cosmare,
    Spune-vom iar crestina cugetare:
    -Iertati,si ei sunt tot copiii nostri ?

    …sa sti ca m-am descaltat la usa si am vizitat blogul in ciorapi…

  3. Super blog, am dat din intamplare peste blogul tau si nu m-am lasat pana n-am vazut TOT ce ai publicat, dar sa stii ca ai un fan in plus, si totodata sper sa contribui nu cu “opere” personale ci cu fotografii ale monstruozitatilor pe care le construiesc unii si altii le proiecteaza.

Leave a Reply

 
