BYE BYE BUKRESH!

08

~ by cashidelucs on May 18, 2009.

8 Responses to “BYE BYE BUKRESH!”

  1. inital am crezut ca este vorba despre Iancului :)) deja vu 😀

  2. initial**

  3. subscriu…si mie tot iancului mi s-a parut k e
    oricum, zilele trecute am vazut o minunatie prin berceni, ca aproape mi-a sucit gatul uitandu-ma…cand mai trec pe acolo ii trag o poza 😉

  4. Oh, nuuuuuuuuu!!!! 😦

  5. ummm… ?
    aveti vreunul impresia ca casa asta este contemporana si de prost gust? din cate vad eu este o casa de inceput de secol 20 care nici macar nu e rea..

    nu incurcati sarmalele 🙂
    keep it up

  6. Coneltina, prin spate

  7. asta e pe undeva in spatele blocurilor de pe calarasi visavis de agip(f aproape de piata muncii) – pentru turistii interesati :)…si in dreapta e flancata de o babalitate portocalie in care salasluieste o onorabila firma de paza si protectie

Leave a Reply

 
