Coliba P+2E+5M …. Eu de aia nu fac d’astea ca mi-ar crapa Archicad-ul cu Quad-Core cu tot

asigmaremm8

~ by eur42 on January 22, 2009.

11 Responses to “Coliba P+2E+5M …. Eu de aia nu fac d’astea ca mi-ar crapa Archicad-ul cu Quad-Core cu tot”

  1. Eu cred ca daca ai face dintr-astea, nu ai avea nevoie de Archicad. 😀

  2. As vrea sa cunosc femeia care face curatenie in casa asta si omul care schimba tiglele. 😀

  3. curatenia o fac puradeii…k de aia fac multi
    si cred k si cu 100 de procesoare nu poti sa faci asta fara sa gafaie calculatorul

  4. Pusesem si eu colibaba-si-cei-40-de-puradei din imagine la mine pe blog acum cateva zile..

    Datul cu parerea de anul sase de la arhitectura-n genova, in care ma inscriu, zice cam asa: acoperisul ala a fost proiectat in santier, cu ruleta si masina de traforaj. Faptul ca sta-n picioare inca, se datoreaza climatului temperat continental, care nu presupune musoni si nici uragane.

  5. Foarte tare si necesar blogul!spor.

  6. exista aievea asa ceva in romania? dumnezeule, maine imi fac bagajul, m-am hotarat!

  7. Casa de vacanta a Sfintiei Sale, Dalai Lama… Nici lui nu ii place cum arata.

  8. deja e de prost gust..

  9. asta presupun ca e palatul din Campia Turzii…:))

  10. Added the sites. Thank you for giving. Definitely well worth enough time far from our reports.

  11. Great web site, keep myself through looking it, I\\\’m truly serious to know another recommendation of it.

Leave a Reply

 
