din capitoulu : am si eu lucarna mea! ( pacat de lucratura de piatra din fata )

thx Lani


~ by cashidelucs on October 31, 2008.

3 Responses to “din capitoulu : am si eu lucarna mea! ( pacat de lucratura de piatra din fata )”

  1. stai ca o sa fie fain, cred ca aici n-ai nimerit categoria cashidelucs.
    de altfel felicitari pt site, distractiv 🙂

  2. ma indoiesc…ar fi interesanta vederea dintr-un alt unghi

  3. Cluj…daca nu ma insel. Stiu ca am remarcat si noi lucratura de piatra, cea din spate fiind la stadiul de fundatie sau cel mult parter.( nu mai tin minte).

Leave a Reply

 
