Cea mai TARE tema de proiectare …. sa nu uitam de “giacuzi”


~ by eur42 on October 20, 2008.

8 Responses to “Cea mai TARE tema de proiectare …. sa nu uitam de “giacuzi””

  1. OMG! este… este… este casa visurilor mele. da in sfarsit cineva cu un simt estetic dezvoltat si care are si cunostinte de axonomtrie. woohoo

  2. haoleu! ce nasol k am vazut asta dupa ce am dat schitza k dak o vedeam inainte si aplicam solutia, sigur luam 10…dar lasa k ma revasez…fac asha la proiectare…sigur o sa ma felicite…

  3. lol wtf! sa nu zici ca ai gasit-o undeva la faculta :))

  4. oligofren vs creion si hartie

  5. vaiii…..are “camin”….ce dragut -_- misto si soluitia de acces…la etaj, ca la mansarda nu mai e nevoie…mda.

  6. hihihi,merge de coperta de revista, putin photoshop si ar arata asa cum arata ceva coperta de la igloo.oricum eu sunt de parerea ca nu toata lumea trebuie sa dea la arhitectura…poate nici macar eu

  7. sunteti invidiosi pe talentul omului, pe mine m-a inspirat si o sa=i adopt tehnica, asa o sa-mi prezint proiectele la scoala, o sa iau 10 garantat.

  8. aww look! u found something that my 8 year cousin drew!

Leave a Reply

 
