mah uite, mie nu-mi place !voua?


~ by cashidelucs on July 16, 2008.

14 Responses to “mah uite, mie nu-mi place !voua?”

  1. mie nu prea

  2. GEDEEEEEU’ GEDEEEEEEU’

  3. deja flutura steagu negru

  4. ma-sa lor de imbinari

  5. ba mie da. mi se pare singura poza din toata suita care nu e naspa. eu zic straniu intr-un mod placut

  6. nu-i problema, ca tine… e mica consola… dar coliziunea aia tot doare la retina x)

  7. nu e naspa rau, e naspa asa mai light. e un exemplu clar din ciclul in randare e frumoasa si dup-aia e hidoasa.

    oricum, ar arata mai bine cu cateva retusuri si simplificari cum ar fi: eliminarea geamurilor de bai, ramelor de geamuri, usa garaj si grinda deasupra in nuante inchise, fara steaguri si placa acolo, fara balustrade metalice ci doar geam, fara table solbanc, fara camera (acolo) etc etc.

    si nici vecinatatile n-o ajuta deloc.

    oricum, o compozitie inutil de complexa pt scara minuscula si context.

  8. bah, oricum, asta e singura mai decenta. eu n-as fi dat-o la “asa nu”. evident nu e prea reusita, dar nici chiar s-o puneti pe situl asta langa dihaniile celelalte… parerea mea… hac hac

  9. mie mi-ar fi frica sa trec pesub ea, poate-mi cade dracu’ toata fantezia in cap

  10. deconstructivism nereusit…..plm trebuia sa il pice la atelier de vreo 2 – 3 ori si poate isi baga mintile in cap nenea care a desenat-o

  11. dragi colegi, admirati aici 1/2 din ceea ce arhitectii bucuresteni numesc “stramtoarea Gociman”, in cinstea academicei si ilustrei autoare, venerabila si respectabila, de altfel… Este vorba de strada Polona din Bucuresti, altfel destul de omogena, in aspectul ei interbelic, dar care la un moment dat este gatuita de aceste Scylle si Caribde izvorate din frustrari tardiv-deconsctructiviste si elogii ge-diste.. stati s-o vedeti pe soru-sa de excat vizavi…pe tema inversa “mi-a cazut de sus fatada si-a salvat-o pe jos strada”… La mai mare…am vrut intotdeauna s-o felicit pe autoare pentru ca si-a lasat atat de original marca in urbanitatea Bucurestiului…nooooot!

  12. haoleu.. daca nu e de-a dreptul terifianta, asta nu inseamna ca nu tre sa fie pe siteul asta. e de 2 bani, si asta o face sa isi merite din plin pozitia. asa cum gigi becali, cu al sau palat aurit si crucioaca din curte, ar merita un loc de cinste aici, chiar daca locuinta pe care o populeaza (pt ca a locui presupune o relatie complexa intre posesor si spatiu, si asta nu se aplica aici) este de un foarte decent stil interbelic , o productie frantuzeasca cu ceva continut. apropo, am citit undeva ca vrea sa (-si?) faca un bloc de 20 de etaje in apropierea palatului. ok, e nebun, da chiar nu-l opreste nimeni?!

  13. odata au avut dreptate si baietii aia cand au zis:
    shefu da daca le punem pe drept asa ce are?
    respectiv
    da ce ai cu noi sefu vrei sa imbatranim pana terminam aici?

    din pacate au terminat!

  14. mie nu-mi place…e f urata…

Leave a Reply

 
